Ez a webhely cookie-kat használ a szolgáltatások megfelelő nyújtásához, valamint statisztikai és kereskedelmi célokból. További információk az adatvédelmi irányelvről.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK

Az általam keresett termék elfogyott. Szeretném tudni, mikor lesz ismét raktáron.

Ilyen esetekben válassza a termékoldalon található „Értesítést kérek” lehetőséget. Amint a termék ismét elérhetővé válik az online áruházban, értesítést fogunk küldeni e-mailben.


Vásárlás közben a következő üzenet jelenik meg: „A rendelés leadása közben hiba lépett fel.” Ez mit jelent?

Egy ismeretlen hiba történt – ez vonatkozhat a kapcsolattartási adatokra, a kitöltött űrlapra, vagy okozhatja más probléma is. Ellenőrizd, hogy kaptál-e e-mailt a rendelésed elfogadásáról. Segítség kérés esetén keresse fel ügyfélszolgálatunkat a kapcsolattartási telefonszámon vagy email-ben.


A koronavírus járványügyi helyzetre vonatkozó változások (COVID-19)

A vírus időszakban is lehetőség van az online megrendelt termékek telephelyi átvételére a biztonsági előírások betartásával. 


A telephelyen is tudok vásárolni?

Telephelyünkön áru átvétele csak az előzetesen online leadott rendelések esetében lehetséges.


Mikor tudom átvenni a telephelyre rendelt árut?

A nyitvatartási időben lehetséges átvenni az online leadott megrendelést előzetes időpont egyeztetéssel. Munkatársaink nem tartózkodnak a teljes nyitvatartási időben a telephelyen, így kérjük, hogy az átvétel előtt mindenképpen egyeztessen időpontot ügyintézővel telefonon vagy írjon a rendeles@korrektkerites.hu e-mail címre. 


Mi a Korrekt Kerítés telephelyének pontos címe?

Telephelyünk címe 2112 Veresegyház, Hajó utca 10-12. Ezen a címen lehetőség van az online megrendelt áruk átvételére. 


Hogyan történik a megrendelések kiszállítása?

Webáruházunkban a megrendelések kézbesítése futárszolgálattal (DPD) vagy egyedi kiszállítással történik a termékek súlyától és méretétől függően. A kisebb, 40 kg-ot és 150 cm hosszúságot nem meghaladó csomagokat DPD futárszolgálattal kézbesítjük. Ennél nagyobb súlyú és kiterjedésű csomagok szállítását szerződő partnerünk segítségével, a Futárszolgálat.hu-val menedzseljük.


Mi a nyitvatartási idő?

Irodánk reggel 8 órától délután 16:30-ig működik. A webáruházunk 0-24 órában nyitva van, így rendelést bármikor le lehet adni, illetve árajánlatkéréssel kapcsolatban is írhatnak nekünk. 


Mennyi a szállítási idő?

A rendelhető termékek szállítási ideje átlagosan 10 munkanap. Megnövekedett rendelésszám esetén a szállítási idő csúszhat, kérjük ezt vegye figyelembe. A csomagzárás időpontja reggel 10:00 óra. Ha az adott napon a Csomagzárás időpontja előtt vagyunk, akkor az aktuális dátumhoz adjuk hozzá a lentebb megadott szállítási időt, ha a csomagzárás időpontjában vagy utána, akkor a következő naphoz.


Hogyan történik a szállítási díj megállapítása?

A szállítási költség a csomag mérete és súlya alapján kerül megállapításra, melyet webáruházunk rendszere kalkulál a kosárba rakott termékek összsúlya, valamint az egyes termékek egyedi méretei szerint.


Milyen fizetési módok közül választhatok?

  • Barion (bankkártyás fizetés): Amennyiben bankkártyával szeretné fizetni rendelésének ellenértékét, válassza a Barion fizetési opciót. A felugró ablakban adja meg a kártyaszámot, a kártya lejárati dátumát, valamint a CVV kódot. A tranzakció megerősítéséhez kattintson a "Fizetés" gombra. Sikeres fizetést követően az összeg perceken belül levonásra kerül bankkártyájáról.

  • Fizetés előre utalással: Barion fizetési lehetőség mellett lehetősége van előre utalással is fizetni. A rendelés visszaigazoló email tartalmazni fogja az utaláshoz szükséges adatokat. Kérjük, amennyiben probléma adódik a fizetés kapcsán, vegye fel velünk a kapcsolatot a +36204154165-ös telefonszámon vagy írjon nekünk a rendeles@korrektkerites.hu email címre. 

  • Postai utánvét: Utánvétes fizetési mód esetén rendelésének ellenértékét a csomag kézhezvételekor a futárszolgálat munkatársának szükséges kifizetni készpénzben. 

  • Személyes átvétel a telephelyen: Időpont egyeztetést követően a megrendelését személyesen is átveheti irodánkban az Önnek legmegfelelőbb időpontban. A csomag ellenértékét előreutalással vagy készpénzzel történő fizetéssel van lehetősége kiegyenlítheti.


Hogyan tudok árajánlatot kérni?

Árajánlatot kérhet tőlünk az ,,Árajánlatkérés" menüpontban található kapcsolatfelvételi űrlap segítségével, illetve telefonon és email-ben is. Munkatársunk örömmel várja hívását. 


Hogyan tudok rendelni?

Helyezze a kívánt termékeket a kosarába. A pénztárnál szükséges megadni egy email címet és telefonszámot, amin keresztül szükség esetén felvehetjük Önnel a kapcsolatot. A pénztárban lehet kiválasztani az Önnek megfelelő szállítási és fizetési módot. A sikeres megrendelés leadását követően emailben értesítjük a rendelés visszaigazolásáról, majd megkezdődik a rendelés feldolgozása. A rendelés státuszainak módosításáról is értesítjük Önt, például, amikor a termékeket átadtuk már a futárszolgálatnak. 

Amennyiben probléma lép fel a rendelés leadása során, keresse bátran ügyfélszolgálatunkat! 


Milyen napokon történik a kiszállítás?

A kiszállítás hétfőtől péntekig történik.


Mi a központi ügyfélszolgálat telefonszáma?

Felmerülő kérdés vagy probléma esetén hívja a +36204154165-ös telefonszámot a nyitvatartási időben.


Mit kell tudnom az Otthonfelújítási támogatásról?

2021. január 1-je óta lehetőség van akár 3 millió forint állami támogatás igénylésére, amennyiben valaki saját tulajdonú ingatlanában 25 év alatti gyermeket nevel. Ha felújítaná régi, megint vagy tönkrement kerítését, akkor ez a támogatás kiváló lehetőség és mindenképpen érdemes igénybe venni. Itt többet tudhat meg.


Milyen típusú kerítések építését vállaljuk?

✔ Drótkerítés

✔ Vadháló kerítés

✔ Gabion kőkerítés

✔ 2D vagy 3D táblás kerítés

✔ Egyedi telített fából készült kerítés

✔ Újrahasznosított műanyag lécekből álló kerítés

✔ Fa kerítés (léces, paneles, egyéb)

✔ Kerítés WPC-vel

✔ Zsalukő kerítés

✔ Trapézlemez kerítés


Egyéb munkák:

✔ Kapuk beépítése (egyszárnyú, kétszárnyú kapu, úszókapu, kiskapu, kapu lécekkel)

✔ Talajtakaró és kavicsos alap elkészítése

✔ Ingyenes helyszíni felmérés Pest megyében


Mennyibe kerül az árajánlatkérés?

Az árajánlatkérés teljesen díjmentes! Árajánlatot az Árajánlatkérés menüpontban, továbbá e-mailben és telefonon kérhet.


Panasz felmerülése esetén kit kereshetek a cégen belül?

Probléma esetén kérjük keresse Batkiné Szabó Andreát a +36 20 415 4165-ös telefonszámon vagy írjon e-mailt az ugyfelszolgalat@korrektkerites.hu e-mail címre.